jueves, 4 de abril de 2013

El perquè d'este Blog

He posat primer el perquè d'este Blog, que serviu per a explicar l'objectiu d'este mateix.
Ací és on es posa els coneixements que he adquirit durant les classes de Desenvolupament d'Habilitats Comunicatives en Contextos Multilingües amb la professora Merce Durà (en la part lateral, es veurà un link d'ella mateixa).
D'altra banda, la segona pàgina es tractarà sobre les aportacions que s'ha donat en classe, és a dir, teories i coneixements, per tant, posaré coses que m'han paregut important i interessant. I en l'última pàgina, es parlarà de les meues coses personals, que no tenen res a veure amb la classe, però que no es desvien del tema, també posaré notícies.